Lønn-/Regnskap og administrasjonsmedarbeider

For en spennende kunde er vi nå på jakt etter en lønn-/regnskap og administrasjonsmedarbeider. 

Sjekk ut kvalifikasjonene under for å se om du er den vi er på jakt etter! 


Arbeidsoppgaver: 

- Lønn fra A til Å 

- Bilagsføring

- Kontakt med regnskapsfører og revisor 

- Legge inn oppdateringer angående kvalitet og HMS avvik, prosedyrer, administrative retningslinjer, personal avtaler etc

- Påse at alle personal avtaler er gyldige, timeregistreringer, reiseregninger er godkjente av nærmeste overordnet, avspaseringer er i henhold til avtaler etc

- Bidra med å rekruttere nye medarbeidere, utarbeide ansatt avtaler, stillingsbeskrivelser etc

- Ansvarlig for innkjøp etter rekvisisjon 

- Diverse administrativt arbeid

 

Kvalifikasjoner: 

- Minimum 2 års erfaring med selvstendig lønningsarbeid 

- Utdannelse innenfor regnskap, lønn og personal 

- Kjennskap til offentlige krav og regelverk 

- Fordel med kjennskap til Huldt & Lillevik 

- Relevant erfaring kan kompenseres med mangel på teoretisk utdanning 

- Fleksibel, selvstendig og nøyaktig 

- Norsk og engelsk, skriftlig og muntlig 

 

Send oss din CV og søknad på soknad@nokkelpersonell.no