Administrasjonsmedarbeider

Vi er på utkikk etter en Administrasjonsmedarbeider på vegne av en av våre kunder. Den riktige kandidaten er serviceorientert og fremoverlent.

 

Arbeidsoppgavene vil blant annet være: 

  • Ansvarlig for oppfølging av leverandører innenfor hardware, telefon/IT/kopi, rekvisita, renhold, kaffemaskin og kantine
  • Ansvarlig for å holde oversikt over markeringer samt arrangering av sosiale tilstelninger
  • Innkjøp av rekvisita
  • Assistere ledelse, personalavdeling og økonomiavdeling med generelle administrative oppgaver
  • Bistå ved timekontroll, reisegodkjennning samt registrering av faktura
  • Koordinering av IT-utstyr og øvrig utstyr til ansatte
  • Utarbeidelse av internmagasin

 

Kvalifikasjoner / Ønskede egenskaper:

  • Du har gode datakunnskaper og systemforståelse
  • Du har en evne til å arbeide selvstendig og strukturert
  • Du er fleksibel 

 

Arbeissted: Stavanger

Oppstart: ASAP

Er dette stillingen for deg? Send oss din CV og søknad på soknad@nokkelpersonell.no